domingo, 11 de marzo de 2012

Cap de setmana rodò

He passat un dels millors caps de setmanes de la meva vida!!!! Tot va començar divendres, unes amigues i jo vam decidir anar juntes al teatre Gaudí per veure "Oxigen", una obra genial en tots els aspectes i que ens va fer literalment, plorar de tant riure. És tan bona, que no m'importaria gens tornar-la a veure.
Dissabte, i desprès de fer una llaaaaaaaaaaaarga cua, vam poder entrar en el convent de sant agustí per cel.lebrar el primer festival beer de Barcelona. Va valer la pena, cada cop més m'agraden les cerveses artesanals, inclús em comencen a agradar les negres...m'estaré fent gran? Llamarme lerda pero fins ara no sabía que les cerveses de barril eren millors que les d'ampolla, és veritat el dit que mai no t'aniràs al llit sense apendre quelcom de profit!
I diumenge...avuí diumenge s'ha cumplit un gran repte per a mi: anar en bici desde Barcelona a La Roca del Vallès, en dues hores i 30 minuts i, lo que és millor, sense gaire patiments!!!! Estic super orgullosa de mi mateixa. La bici cada cop m'enganxa més i tot gràcies al meu love. Joan, sense tú, mai no podría haber gaudit d'aquests tipus de sortides. T'estimo!!!

Sueetsand

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por decir lo que piensas, nosotros decidimos si lo publicamos o no