jueves, 26 de enero de 2012

Got´em

Em passare pel Wala de la zona franca per donar-li una darrera oportunitat i si no les trobo.....f...´em, vaig pensar ja desesperat el Dilluns a la feina.....
I es que m´havia enamorat d´elles, regirant totes les botigues d´esports a Andorra no les vaig trobar o no les tenien o no hi havia la meva talla un insignificant 46 en teoria.........
Doncs allà mateix hi eren en una secció de talles úniques eren esperant les meves mans per agafar-les. Tot i ser un 47 2/3 me les vaig probar, pensant que em vindrien molt grans......pero no, em venien be, What a piece of foot I have !!!, i vaig decidir comprar-les ( no sense les meves tipiques dubtes es clar).
La sorpresa va ser encara mes gran quan en passar per la caixa em va dir un preu inferior al que estava marcat, que ja era rebaixat.....Callé y salí del recinto sin mirar atrás..............Ja son meves !!!
I´m happy........I´m feeling glad......
Indie cat




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por decir lo que piensas, nosotros decidimos si lo publicamos o no