domingo, 25 de noviembre de 2012

Happy week end

Un altre cap de setmana meravellòs que va començar divendres veient una obra de teatre força divertida al club capitol: Pararapapa.
Dissabte després d'un gran dinar al millor restaurant del món: la terrassa de casa de J. Vam anar de passeig desde Gràcia fins l'Illa Diagonal. Xino-xano, gaudint de les nostres petxadas, xarrant tranquilament, disfrutant de la nostra companyia ;-)
Diumenge vam fer lo que ens agrada i que feia temps que no podiem practicar: una ruta en bici!!!!
En principi era una "pedalada" tranquila amb els meus companys de feina, però al final va ser una ruta de 68km que vam fer solets en J i una servidora.
La ruta ja l'haviem fet un cop anteriorment: Barcelona-Castellar del Vallès-Barcelona.
És molt recomanable, per la varietat de paissatge, de desnivells, de distància... Aquest cop la vaig gaudir molt més. Encara que aquest cop tampoc em vaig veure amb cor de pujar a l'hermita, em vaig sentir molt millor, més ràpida als troços plans, i més valenta en les pujades, no vaig quasi baixar de la bici (només una parada d'un minut per pendre l'alè). 68km en 4 hores i mitja tot un rècord per mi i lo millor de tot saber que ho puc fer i que disfruto fent-ho!!!
Gràcies love pel teu suport i, sobre tot, la teva paciència!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por decir lo que piensas, nosotros decidimos si lo publicamos o no