jueves, 2 de febrero de 2012


Frankfurt……es war einmal….
27-31 Gener.
Quants anys dec portar ja assistint a la fira…….prefereixo no saber-ho, segur que masses. Recordo que fins no feia pas gaires anys, la nit abans no dormia gens i em posava nerviòs pel fet de tenir-ho tot preparat i si em deixava alguna cosa. Ara ja vaig com si res, inclùs aquest any no vaig ni agafar el nº d´escala de la senyora, i vaig haber de mirar el portals per la ubicació. La experiència es un grau, pero fà per altra banda que passis o no li donis atenció a algunes coses.

Aixó ja no es el que era, l´entrepà de Lufthansa que normalmente era fet amb pà de llavors i estaba força bo, a estate substituit per una mena de petita amanida de pasta i un parell de bastonets, que no estan a la alçada……..

Quatre es la xifra – Quatre dies de fira. El genoll m´ha respectat i he pogut anar a correr els quatre dies, amb al que el temps se´m ha passat mes de pressa. També he vist quatre pelis, be quasi cinc si tinc en compte la de Millenium que vaig veure mentre esperaba el vol de tornada……Em recorda a Barrio Sesamo i la canço del 4

Auf Wiedersehen….bis nächtest Jahr

Indie cat

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por decir lo que piensas, nosotros decidimos si lo publicamos o no